Followers

~~HUTAN YANG TERSEMBUNYI DI BAWAH TASIK~~


Assalamualaikum dan hi lovey dovey sekalian..korang semua apa khabar??nurul baik2 je..student nurul semua dah bercuti..dan korang pun tengah cuti juga kan???bagi yang bersekolah lar???bestnye lar korang ni!!!nurul juga yang masih lagi kerja kat sini..oklah, kali ni jom kita tinjau hutan yang tersembunyi di bawah tasik..

Tasik Kaindy yang berada di Kazakhstan merupakan tasik yang begitu unik sekali...nak tau kenapa??sebab dibawah tasik tu ada hutan..ramai sangat penyelam yang menyelam di sana sebab nak tengok sendiri keajaiban hutan yang tersembunyi di dalam tasik tersebut..jom kita tengok gambar..










Subhanallah..Maha Suci Allah..banyak lagi keajaiban yang Allah ciptakan untuk kita nikmati..InsyaAllah, nurul akan post lagi banyak entry tempat2 menarik lagi ajaib untuk pengetahuan kita bersama k..

~~semoga bermanfaat..plis klik mu nuff k..tqvm~~



1 comment:

  1. best la entry ni..

    jom terjah entry afiq yang baru
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...