Followers

~~ALATAN YANG DIGUNAKAN OLEH DOKTOR GIGI ZAMAN DAHULU~~


Assalamualaikum dan hi buat lovey dovey semua.korang semua sihat????semoga korang semua sihat hendaknya..kali ni nurul tak nak cakap panjang..nurul nak kongsi dengan korang semua alatan yang digunakan oleh doktor gigi zaman dahulu..let's check it out~~


















hah..amacam??scary kan???huhu..bersyukur lar sekrang ni dunia da maju..da ada bius yang boleh elakkan rasa sakit..lagipun sakit gigi ni merupakan sakit ke 3 ataupun ke 4 paling sakit di dunia..huhu..so, jagalah gigi kita semua dengan baik ok...

~~terima kasih sudi membaca..take care~~

20 comments:

  1. hahahha menakutkan betul alatan tuh, hahaha

    ReplyDelete
  2. erk!!! kalo ade video or pic time dorg gune cemane la ek??

    latest entry Isu HANGAT Blogger Minggu NI!!!

    ReplyDelete
  3. gulp!!!
    speechless *smbil buat muka pengecut

    ReplyDelete
  4. memang mengerikan semuanye...da kire baik kite sekarang ni..huhu~~

    ReplyDelete
  5. nsib bek kite hidup zaman skang..huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tau x pe,,yg penting kena hargailah masa kita sekarang..tak gitu??hee~~

      Delete
  6. sanggup rompong, sanggup rongak, sanggup rawat gigi sendiri.. choi~!!!! ni nak bunuh orang ke ape?? wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..memang megerikan sbb zaman dulu mana ada msin cam skrg..da kira beruntung kita skrg..2 pun, masih ada lg yg x pergi jumpa doktor gigi..hee~~

      Delete
  7. pergh,terbaek la..nie semua gigi boleh tercabut kalau guna alat2 nie..haha

    perempuan suka lelaki tak suka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.boleh kot tercabut tapi sakit yang amat r..~~

      Delete
  8. mak eih seram pulak tgk alatan doktor gigi zaman dolu²

    ReplyDelete
  9. betul2 menakutkan...macam barang2 kat kedai hardware...

    ReplyDelete
  10. Dashyat betul alat2 yang digunakan zaman dulu.. Lau cm ni rela x cabut terus gigi..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Seram betul ruper nyer.. lagi orang takut nk jumpa doktor gigi camni.. :p

    ReplyDelete
  12. seramnyeeee!

    http://raksasapurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. mila ahmad: haha.seram kan..sakit tu~~

    miss y and her world: hahaha.alatan cabut gigi lar..zaman dulu x de mesin, guna manual je..haha~~

    dinar: haha..bolehlar..

    nazira: dyorg mana lar ada msin cabut gigi cam sekarang..memang buat sndiri lar dan memang mengerikan pun..huhu~~

    ilovekampungku: memang seram pun..huhu~~

    syaidatie nurdilla: dah x de alatan lain masa 2..memang terpaksalah tahan sakit..huhu~~

    farah hanis: huhu..memang pun~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...