Followers

~~7 GOLONGAN TIDAK DIAMPUNKAN ALLAH~~


Assalamualaikum dan hi buat lovey dovey semua..good morning...korang semua sihat tak???nurul sihat je...syukur alhamdulillah..kali ni nurul nak kongsi dengan korang semua mengenai 7 golongan yang tidak dipandang dan diampunkan Allah..nak tau lebih lanjut???let's check it out~~

1) Orang yang bernikah dengan tangannya sendiri (onani)..

2) Orang yang melakukan perbuatan liwat..
- gay, homoseksual, maknyah atau pondan..

3) Orang yang dilakukan liwat ke atas dirinya..

4) Orang yang ketagihan arak..

5) Orang yang memukul kedua ibubapanya sehingga meraung ibubapanya kerana sakit..

6) Orang yang selalu menyakiti hati jirannya sehingga jiran terpaksa memarahinya dan melaknatnya..

7) Orang yang berzina dengan isteri jirannya..

nauzubillah..semoga kita semua dilindungi Allah..janganlah kita semua menghampiri zina dan kalau boleh jagalah batas-batas pergaulan kita sesama islam..insyaAllah, semoga kita semua termasuk dalam golongan syurga..sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Pengasih..

~~semoga bermanfaat..terima kasih sudi membaca..take care~~

6 comments:

  1. perkongsian bermakna...terima kasih

    ReplyDelete
  2. mlakukn liwat ke atas dirinye? cmne tu???

    ReplyDelete
  3. astagfirullahalazim....

    yang no.3 tu makne nye orang yang kene liwat lah eh....

    Layari juga update terbaru
    Filem KL Gangster di Astro First?

    ReplyDelete
  4. maksudnye..orang yang meliwat diri sendiri..macam onani..~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...